overraskende oppussingsprosjekt

Årets bursdagsgave til mamma ble av det overraskende og sjokkerende slaget. Før hun reiste på hytta snakket vi om oppussing av soverommet deres, og så fort de var reist satte jeg igang. Det ble et par runder med sparkling og maling av både vegger og lister. Det hele ble gjort på en uke samtidig som jeg hadde jobb, noe som viser at hvis man bare vil så kan man!

Slik så rommet ut før (jeg hadde på dette tidspunkt begynt å ta ned bilder og gardiner):

DSC_0112

DSC_0118Og slik ble resultatet:

DSC_0216

DSC_0184

DSC_0181

DSC_0214

DSC_0190

jkAlt er nytt bortsett fra sengen og nattbordene. Jeg er glad for at broren min kunne hjelpe å spleise på denne gaven.. Mye er kjøpt på salg/funnet hjemme, og det gjorde det enda lettere å fullføre rommet.

4 thoughts on “overraskende oppussingsprosjekt

    • Takk for hyggelig kommentar :) Bildet har ei venninne og jeg lagd. Vi lagde en mal til bladformen og så fant vi masse forskjellig papir som vi klipte ut og limte på lerrettet.

Legg igjen en kommentar

