Nytt soverom

Foreldrene mine har begynt å pusse opp feriehuset sitt så nå har jeg fått et eget rom der. Det ble selvfølgelig min jobb å innrede rommet, men det er ikke helt ferdig fordi senga skal byttes ut til en større rammemadrass, og jeg har ikke fått inn skatollet jeg nylig kjøpte. Stilen derimot har jeg definert ganske godt. Alt er stortsett selvlagd eller kjøpt på brukthandel, og det er preget av at huset ligger idyllisk til mellom skog, hav og fjell.

DSC_0135

IMG_0537

DSC_0170

IMG_0535

DSC_0126

DSC_0149

One thought on “Nytt soverom

Legg igjen en kommentar

