Creativity never goes out of style

I det siste har jeg holdt på mye med papir, spesielt kortlaging og dekorering av notatbøker. Denne uken tenkte jeg derfor å vise de siste ukenes prosjekter. Kanskje det kan inspirere noen av dere :)

IMG_1170

IMG_1166

IMG_1268

IMG_1123

IMG_11611. Mamma har sydd pute til meg av de fine tekstilene jeg kjøpte på Panduro, 2. Har begynt å eksperimentere med washitape som bakgrunn til kort, 3. I stedet for å dekorere bøker med papir har jeg prøvd meg på tegning, 4. svart/hvit mønstret papir fra Søstrene Grene ble fargelagt med promarker tusjer og en tynn svart tusj, 5. har laget et retro superhelt kort med wonderwoman.

3 thoughts on “Creativity never goes out of style

  1. Wow! Så lekkert og kreativt. Vant et gavekort på søstrene grene nylig og nå fikk jeg jommen lyst å prøve meg på noe av det samme. THÆNKS for inspirasjon! God lørdag fra Beate i Skien

    • Takk :) Alltid gøy når andre blir inspirert at det jeg gjør :) Du får ta deg en tur til Søstrene Grene ja, så mye hobbygreier til en grei pris! God helg :)

  2. Spent på hva du finner på i helga! De skrivebøkene er bare så stilige. Kos deg masse, plutselig er jeg tilbake. :-)

    Klem fra mamsen :-)

Legg igjen en kommentar

