DIY: hama perler

Hama perler brukte jeg mye da jeg var lita, men det jeg har funnet ut er at det er mye kult man kan lage med disse perlene som voksen også. Man kan «gerilja perle» slik som man gjør med brodering, lage glassbrikker i geometriske mønster, perle figurer eller blomster som kan limes på en notatbok og man kan perle små symbol eller figurer og feste på pakker. Hama perler er altså mer allsidig enn jeg hadde trodd. Gjør er søk på pinterest, så finner du masse inspirasjon. Jeg vil også tipse om en instagram bruker som lager noen vanvittig kule bilder med perler: lisahaulrik

vvd

 

kilder: 1, 2, 3, 4

2 thoughts on “DIY: hama perler

Legg igjen en kommentar

