Interiør-ønsker

Egentlig bruker jeg ikke å ønske meg så mange interiørprodukter i julegave, det er noe som jeg må velge ut selv for at det skal bli helt riktig, hehe. Men i forbindelse med NIBs julegaveliste har jeg laget en selv:

Pantone koppene synes jeg er helt nydelige, og om jeg ikke skulle vinne en i Briggs utfordring, må denne være med på lista.

Denne puten fra H&M HOME var bare helt adorable. Fransk er et nydelig språk som jeg skulle ønske jeg kunne mer av (hadde tre år på u.skolen, men husker ikke så mye) 99 kr.

Store te krus (eller kakao krus om du vil) er helt perfekte. Kan brukes til alt fra drikke til godteri og frokostblanding. 44,90 kr, Skeidar.

Sengesett er noe jeg virkelig trenger for det er noe som aldri blir prioritert å kjøpe. Dette settet er i flanell, noe som passer godt nå som det er så kaldt. Tilbud 99 kr, KID.

Det er noe med Frankrike jeg bare elsker. Spesielt Eiffeltårnet. Disse wallstickersene kunne jeg godt tenkt meg å ha på veggen. 99 kr, Panduro.

Sist, men ikke minst:

Verner Pantons S-Chair. Denne er nok ikke helt innenfor prisgrensen på julegaver, men man kan jo drømme ;)

Legg igjen en kommentar