DIY: pute

I påsken da jeg satt i ingenmannsland, startet jeg å strikke en pute. Først tenkte jeg at hele puten skulle være hvit og bare strikket med rette masker. Jeg gikk fort tom for hvitt garn, men på lørdag kjøpte mamma mer garn, bare i grå. Da fant jeg ut at jeg kunne lage en pute med to sider: den ene hvit med bare rette masker, og den andre grå med både rett og vrang.

Jeg må ærlig innrømme at jeg likte den grå siden best, så det er nok den som kommer til å vises mest. Når jeg får flere puter som passer til, kan de hende at den hvite kommer mer til rette.

3 tanker på “DIY: pute

  1. Det var stilig! Enig med deg, likte den grå siden best. Men tror det er litt på grunn av kombinasjonen masker da, ble litt mer fancy på den måten :P

    sv: Ja, ikke sant! Jeg leser masse interiørblader og tenker alltid «ooh, sånn vil jeg ha», men så glemmes jo det bladet litt bort. Så da fant ut at jeg kunne samle alt på en plass, så var det lettere å skape et helhetlig bilde når det en gang kom til stykket. ;)

Legg igjen en kommentar