Pimp my easter egg

Hjemme hos meg pynter vi ikke til påske, men siden jeg har fått litt dilla på decoupage, bestemte jeg meg for å pimpe påskeegget mitt.

FØR:

Et helt ordinært påskeegg..

UNDERVEIS:

Jeg rev av hele motivet slik at det ikke skulle skinne gjennom det nye laget.

ETTER:

Jeg rev ut sider fra ei gammel bok som jeg limte over hverandre. For å få en glatt overflate, tok jeg to toppstrøk med decoupage lim. Siste touch på verket var en gul sløyfe som jeg bare limte på.

One thought on “Pimp my easter egg

Legg igjen en kommentar

